פרוטי סטייל – משלוח מגשי פירות – כשר להזמנות – 058-7654774

משלוח מגשי פירות באשקלון מבית פרוטי סטייל

מגיעים אורחים לבית שלכם באשקלון ואתם מחפשים רעיון מפתיע לקינוח עם המון יתרונות? יש מסיבה או ישיבה ואתם רוצים לפנק ולהתפנק עם משהו מתוק אבל גם בריא? זה הזמן להכיר יופי של מגשי פירות באשקלון מבית פרוטי סטייל.

פירות טריים וצבעוניים, תאווה לעיניים ולחיך. הם לובשים צורה נהדרת כשהם ערוכים על מגשים. את הפירות הנפלאים שנקטפים טריים, שוטפים וקוצצים, מפסלים ומניחים על מבחר מגשים אסתטיים ומלהיבים. הכירו את כל היתרונות ולמה זה כדאי. 

להזמנות חייגו:
058-7654-774

מגשי פירות באשקלון, קינוח מתוק לכל הזדמנות 

נוכל להצביע על הרבה מאוד יתרונות, אז בלי עוד הקדמות, למה כדאי להזמין מגשי פירות באשקלון. קודם כל, מדובר בקינוח מתוק, אבל גם מאוד בריא. טרנד הבריאות לא מתחיל ונגמר בבית. אפשר לאכול בריא וטעים גם במסיבה, ביום הולדת, במפגש חברתי, בישיבת צוות. אז בפעם הבאה, במקום להעמיס עוגות או ממתקים תעשייתיים, ארגנו לכם, לחברים, לילדים או לאהובים שלכם מגשי בריאות מהטבע. 

מלבד קינוח טעים ובריא, מגשי פירות באשקלון גם מאוד אסתטיים, צבעוניים ויפים. שילובים מוקפדים של פירות העונה נפרסים על המגשים ונראים ממש כמו תמונה צבעונית שמעוררת שמחה בלב. המגשים נראים כל כך צבעוניים, ממש כמו זר עשיר של פרחים. אך בניגוד לפרחים שרק אפשר להריח, זהו תענוג של ממש לטעום, לנשנש ולאכול. ובנוסף, מי לא אוהב פירות? כולם אוהבים אותם, ילדים ומבוגרים. וחוץ מזה, אין שום בעיה של כשרות. אפשר לאכול אותם לאחר ארוחה בשרית. אפשר לאכול אותם לאחר ארוחה חלבית. ואם רק רוצים, אפשר לשלב אותם עם הפתעות נוספות, למשל סושי פירות או שוקולד, פרלינים דובונים ויינות משובחים. הוסיפו ברכה לפי הצורך או פיסול של כמה מילים על פרי כגון מלון.או אבטיח עם חריטת לוגו לאירועי בוטיק.

מגשי פירות מעוצבים באשקלון פנו והזמינו, כל כך פשוט

מתחשק גם לכם פירות נפלאים להגשה באשקלון? הכירו את החברה שתשלח אליכם מגוון סוגים של מגשים, בעיצוב נפלא, טריות והכל, לכל מקום באשקלון או בסביבה. פרוטי סטייל – מגשי פירות שיסבו לכם תענוג, במחירים נוחים ולכל מטרה. לשירותכם באתר או בטלפון 058-7654774.