פרוטי סטייל – משלוח מגשי פירות – כשר להזמנות – 058-7654774

משלוח מגשי פירות באשדוד מבית פרוטי סטייל

קיץ או חורף, אביב או סתיו, תמיד כיף להתפנק עם פירות טריים, חתוכים ומעוצבים לתפארת. מתנה ליולדת, למסיבה, להפתעה או לכל מטרה, כל תושבי אשדוד והסביבה מוזמנים ליהנות מהיופי, הטעם, המגוון וצורת ההגשה של פרוטי סטייל. 

מחפש רעיון להפתיע את אשתך או את בת זוגך? מחפשת רעיון להעניק ליולדת? מגשי פירות אשדוד, רעיון נפלא גם לעוד הרבה מאוד הזדמנויות אחרות. נסביר עוד על הקונספט ומתי הוא יתאים. 

להזמנות חייגו:
058-7654-774

מגשי פירות אשדוד, לעשות מתוק על הלב 

אפשר לומר הרבה דברים יפים על מגשי פירות אשדוד, על העיצוב, על הטעם המפנק. אבל בראש ובראשונה כדאי להדגיש שהם פשוט עושים מתוק על הלב. כי מי לא אוהב לראות מגש מלא כול טוב, של פירות חתוכים, שטופים, בעיצובים מלהיבים ומרהיבים ועם המון צבע. כל כך כיף לנעוץ בהם את השיניים. כל כך כיף לקצור את המחמאות מכל מי שטועם ונהנה. 

אם יש לכם עסק באשדוד, מגשי פירות אשדוד יוכלו לפנק את העובדים בהרמת כוסית. אם צפויה ישיבת צוות ארוכה, תוכלו להזמין את המגשים במקום עוד פעם פיצוחים או בורקסים שומניים. מאוד מתאים להזמין אם אתם מארחים ורוצים קינוח טעים ובריא, בלי להתאמץ ובלי לבזבז את זמנכם היקר. כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לאתר או להתקשר למספר הטלפון הנכון. לפנות לחברה שחרטה על דגלה להביא לכל לקוח, את המגשים המעוצבים ביותר, עם הפירות הטריים ביותר והצבעוניים. לכל מקום באשדוד ואפילו ליישובים שנמצאים בסביבה. 

מגשי פירות אשדוד והסביבה

באשדוד אפשר לפגוש חובבי בשר או צמחוניים. באשדוד רבים אוהבים מאכלי עדות, סגנון איטלקי או אוריינטאלי, בישול מרוקאי עוד ועוד. אבל כולם, כמעט ללא יוצא מן הכלל, אוהבים פירות ויודעים להעריך פירות טריים, חתוכים, שמוגשים באהבה. לאירועים כיפיים או מרגשים בחיים, כדי להפתיע מישהי או מישהו שאתם מחבבים או אוהבים, למשרד או לבית, פרוטי סטייל – מגשי פירות, כל הטוב של הטבע עד אליכם. באתר תוכלו להתרשם ממגוון סוגי מגשים. זמינים עבורכם גם בטלפון 058-7654774.