עיצוב וסידור מגשי פירות

עיצוב מגשי פירות

מגשי פירות הפכו ללהיט באירועים. הם מתאימים לאין ספור הזדמנויות, לרגעים משמחים, למסיבות, לחגיגות, לישיבות, לכנסים ועוד. כל מה שרציתם לדעת על עיצוב מגשי פירות של פרוטי סטייל.

הטבע, בסיוע חקלאים חרוצים, מגדלים עבורנו יופי של פירות נפלאים. וכעת, כדי לעצב יופי של מגשי פירות נדרש תהליך מוקפד, הן מקצועי והן יצירתי. כי לא מספיק רק למצוא את חומרי הגלם הטריים, המשובחים והטובים. רוצים לדעת איך אנחנו יוצרים עיצובים נהדרים, ללקוחות מרוצים? על כך נספר בשורות הבאות.

עיצוב מגשי פירות בשבילכם – הכי מושקע שיש

הבסיס הנכון והמתאים ביותר לצורך עיצוב מגשי פירות הם חומרי גלם טריים ומשובחים. בוחרים אותם במיטב השווקים או מספקים מובחרים. את הפירות הטריים בוחרים בהתאם לעונה, כי אלה הם הטובים והטעימים, כמו שהטבע התכוון. לאחר מכן, מנקים ושוטפים את הפירות, לפי הצורך מקלפים והכי חשוב, מפסלים וחותכים ויוצרים צורות מושקעות.

שלב מאוד מרגש בכל פעם שעוסקים במלאכה של עיצוב מגשי פירות הוא לקחת את המגש הנכון (קיימים הרבה מאוד סוגים וגדלים) ולאחר מכן מגיע סידור אסתטי. הסידור והעיצוב מביאים בחשבון את הצבעוניות הנהדרת, חגיגה לעיניים. משום שאת הכיבוד הטבעי, העסיסי והבריא הזה אוכלים תחילה עם העיניים. הרושם הצבעוני והמיוחד נותן אפקט עצום. זה נכון בכל מצב – בין אם מדובר בהפתעה ליום נישואין ובין אם מדובר בכיבוד למסיבה. את העיצובים המלהיבים אנו תמיד נרגשים להביא ללקוחותינו, שיכולים להיות עסקיים או פרטיים. זהו תענוג לעצב פירות ואפשר להזמין גם עיצובים של סושי פירות או סושי שוקולד ולהתפנק עם עוד תוספות כפי שרוצים.

לכל אירוע או מטרה, מגיע לכם איכות ושירות

כשמזמינים מגשים של פירות כמתנה, כהפתעה ליולדת או לאישה, לארוחת שישי או לכל מטרה, מצפים לקבל איכות ושירות. ועל כל זה מקפידים תמיד בפרוטי סטייל – מגשי פירות בטוב טעם. חומרי הגלם הטובים ביותר, מגוון רחב של פירות העונה, סידור עשיר ומרהיב שכיף לראות ואחר כך לאכול. מזומנים (ומוזמנות) להתרשם מהאפשרויות באתר או להתקשר למספר 058-7654774.

סידור מגשי פירות

פירות הם הממתקים של הטבע. לכל מי שמחפש שי נאה, פתרון לאירוע, נשנוש למסיבה או הפתעה לכל מטרה, סידור מגשי פירות יעשה את העבודה. פינוק אמיתי מבית פרוטי סטייל.

זו הדרך לסידור של מגשי פירות נהדרים, מלהיבים וטעימים: קודם, אוספים בשבילכם את הפירות הכי טריים, הכי יפים ומתוקים, מיטב התנובה של העונה. אחר כך שוטפים את הפירות וחותכים אותם כהלכה. למעשה, מפסלים את הפירות היטב. כעת, הרגע הנכון להשלים את הסידור של המגשים, על הצד הטוב ביותר. ולכם, כל מה שנשאר זה לבחור את סוג המגש ואת גודלו. למעוניינים, אפשר להוסיף תוספות נוספות, בהתאם לרצוי לכם.

סידור מגשי פירות נפלאים לרגעים נפלאים

אף פעם אי אפשר לפספס עם סידור מגשי פירות. המגשים המעוצבים הללו יכולים להתאים להפתעה זוגית או למסיבה רבת משתתפים. מגש קטן או בינוני, גדול או אפילו ענקי, יפנק אתכם ואת האורחים או המוזמנים או העובדים שלכם. הסידור המעוצב מתבסס על היופי המיוחד של כל פרי ופרי. החיתוך המדויק מאפשר ליצור חגיגה לעיניים, המון צבעים יפים וחיים, המון ניחוחות שמשתלבים זה בזה, מתיקות, חמיצות עדינה, צבעי צהוב, אדום, ירוק ועוד קשת שלימה שתמיד מעוררת שמחה בלב.

לכל סידור מגשי פירות אופי משלו. מגש יכול לעורר רושם פרחוני ועליז או להגיע בצורת של לבבות רומנטיים. הסידור הנכון יכול להתאים להגשה בישיבת צוות או בכנס עסקי וסידור אחר יכול להתאים להגשה ביום הולדת או בבר או בת מצווה. בכמות מספקת, זהו פתרון מלהיב וטעים לאירועים, בסגנון של בר מתוק. ואלה רק חלק מהתוספות שאפשר – ניתן להוסיף בלונים וברכות, ניתן להוסיף פרלינים או סושי מתוק. מגשי סירות מדהימים ביופיים שהופכים למסמר הערב בזכות ההשקעה. ואם מעדיפים, אפשר להזמין גם בצורה ועיצוב של קינוחי כוסות.

מוגש לכם מכל הלב

כשרוצים ליהנות מהמתוק, הטבעי והטעים, זה הזמן להזמין מגשים מסודרים ומעוצבים עם אין ספור פירות העונה. אם אתם מארגנים אירוע, אם מתכננים מסיבה, פרוטי סטייל – מגשי פירות מכל הלב, טלפון 058-7654774.

מציג את כל 14 התוצאות

  • מגש לב + מארז פרלינים

    325
  • מגש פירות חורף גדול

    340
  • "מארז אהבה" קופסת לב +דובון גדול +בלון לב

    300
  • 20 כוסות "בריאות" 260 מ"ל

    400
  • מגש פירות גדול "קוקטייל"

    400
  • מגש פירות גדול+חריטה בהקדשה אישית קוטר 45

    500
  • מגש פירות מעוצב + פרליני שוקולד

    420
  • מגש פירות משולב 5 יחידות סושי פירות

    285
  • מתנה ליולדת עגלה מאבטיח

    350
  • סירת התענוגות כחצי מטר

    350
  • סירת פירות עץ ענקית מלאה בפירות 70 ס"מ

    620
  • סלסת פינוקים- פרליני שוקולד וסירת פירות

    450
  • פלטת ירקות ענקית

    450
  • פלטת פירות ענק "חריטה על אבטיח" קוטר 60